Tillbaka i skolan..

Ja nu sitten man här i skolan igen..
Har projekt arbete nu till kl 16.00, usch jag vill verkligen inte..
Trivdes så bra på Hassemans så jag vill bara tillbaka dit igen!!
Jag vill inte gå i skolan, är så trött på't .. Men får väl tänka på studenten¨
som väntar nästa år!! SKÖNT ska det bli!

Efter skolan idag så ska jag med Josse på stan, ska bli kul!
Sen måste jag hem och ta hand om min mor som inte kan göra
så mycket själv eftersom hela armen är inlindad och hon får inte
röra på den förns om lite mer än en vecka, stackars liten ;)
Tar hand om lilla mammi nu .

Ne nu måste jag jobba! PussPuss


Idag ska det skrivas om Amris!
(Amerikansk Cocker spaniel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0