Usch jag hatar tandläkaren ..!

Sitter i skolan nu men jag var hos Tandläkaren förut .
Usch jag hatar verkligen att gå dit och den här gången visste jag inte ens vad de skulle göra . De kollar lite på mig när jag kommer in och frågar hur jag mår sen helt plötsligt '' Jag går och hämtar lite bedövning så vi kan laga ditt hål '' Jaha tack ..
Även fast jag får bedövning så hatar jag det verkligen! Höra det där ilande ljudet som bara ekar i skallen och bli helt torr i käften, och få svinont när dom ska trycka ner 4 jävla händer i munnen på mig . USCH!

Efter den här lektionen så är det prov i samhällskunskap, usch på den också . Har inte pluggat så där helhjärtat meen vi får väl se hur det går .. jag är ju så fruktansvärt lat!!

Jaja nu till något roligare!
Akilles är ju hemma hos oss . Jag ville egentligen ta med honom till skolan men eftersom jag skulle till tandläkaren innan så gick ju inte det .. Men när jag kommer hem så är han fortfaranmde kvar :) Han är så sööööööt! Förutom igår när han bet mig utan anledning, då blev jag arg på honom för det blödde som fasen! Men har man en valp så har man (; Kommer sakna honom ikväll när han ska hem igen . Puss på honom!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? (:

2009-10-14 @ 20:26:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0