Uttråkad? Ja!

Lina har inte hört av sig än så sitter och lyssnar på musik, vilket jag har gjort sen jag vaknade idag ..
Sitter och tänker på Hassemans . Vid det här laget så skulle vi precis gett hundarna mat sen antagligen kört något med Lisa eller haft rast till 7 sen promenad med hundarna . Det känns så konstigt att inte ha fullt upp om dagarna nu, även fast jag bara varit hemma i 2 dagar .. Saknar det faktiskt, dock inte att gå upp kvart i 7 varje morgon men att ha något att göra hela tiden och att vara fysiskt trött och somna för att man inte orkar vara vaken och inte bara för att som det brukar vara (för mig) . Skulle lätt kunna tänka mig att jobba hos Lisa och Hasse, det skulle vara jätte roligt . Får hålla kontakten med dem och så får vi se vad som händer :)
Hoppas ni har haft en roligare dag än vad jag har haft!
PUSS
Only gumman <3

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? (:

2009-10-07 @ 20:48:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0