Drömmar ..

I natt så drömde jag om snyggingen Robert Pattinson igen!
Jag drömde nämligen att jag var på kryssning med pappas sida av familjen och när jag gick omkring där på båten såg jag att Robert satt bakom ett bord och skrev autografer. Jag skrek till pappa att han skulle ställa sig i kön för jag ville springa och hämta min kamera men när jagkom tillbaka så skulle han gå och ville inte skriv några mer autografer.. Jag blev lite smått ledsen och då tog han fram en av sina tröjor, signerade och kav till mig! Jag blev överlycklg och gick efter honom för att fråga om jag fick ta ett kort på honom och mig och han sa att jag skulle följa med till hans loge och det gjorde jag .

Där fick jag mitt kort, vi stod och pratade jätte länge tills jag kom på att jag skulle ju byta båt!! Fick panit och sprang iväg men fick vända om igen för jag glömde min kamera i Pattinsons logen när jag komm tillbaka höll han fast mig och sa '' You can't just run away like that! '' Men jag förklarade varför jag skulle gå och gav honom en puss och sprang . Jag kom ut och såg att båten snart skulle ge sig av, min pappa stod och vinkade åt mig och precis när jag skulle börja springa mot båten igen kommer Robert och tar tag i mig och kyser mig! Jag fick panik för jag visste att jag skulle missa båten och det var precis vad jag gjorde .. Men fick hoppa på båten efter och möta upp pappa och dom senare . Dessutom fick jag lite extra tid att stå och prata med Robert .

Herregud vilken dröm alltså! Vaknade med ett leénde på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0