Fiske&Pain(t)ball!

Hej på er!
Idag har det varit friluftsdag för våran del, riktigt roligt men smärtsamt..
Först fiskade vi från 9 till 11 ungefär, jag, Josse och Sofia fick sammanlagt 6 fiskar, mört och en abborre men Gabriella(lärare) Blev så glad om hon fick dom för hon skulle ge dem till sin katt :)

Sen var det Paintball, men vi döpte om det till Painball för att det gör så sjukt ont! Där av parentesen i rubruken ;) Det var första gången jag körde och det var jätte kul om man bortser från att det gjorde så förbannat ont, haha .
Laget som jag var med i förlorade dockalla gånger förutom en, men vi kämpade  som aldrig förr! :D

Jag är bara lite röd på ena axeln men annars har jag klarat mig rätt bra!
Det var många som fick blå/lila blåmärken direkt och det såg ut att göra riktigt ont! Josse stackarn fick en rakt på halsen, usch.. Det jag blev irriterad på var att de forsatte skjuta på oss när man skrikit träffad och sträckt upp händerna i luften, vad fattade ni inte?! Jag blev förbannad och skrek åt dom när jag blivit träffad på axeln en gång sen när jag kom fram med händerna rakt upp i luften så fårtsatte de att skjuta, idioter!

Nu är jag iaf hemma, har väl varit det i 30-40 min eller så . Det första jag gjorde när jag kom hem var att ställa mig i duschen för jag var jätte varm och trött så det var avslappnande :) Jag har jätte ont i ryggen och benen efter att jag har sprungit på huk hela eftermiddagen . Jag ska nog lägga mig i sängen tills mamma kommer hem från stokholm och då ska vi äta :) Hoppas att ni haften bra dag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0