Ny design!

Men titta så bra det blev, eller vad säger ni?
Själv är jag hur nöjd som helst! Och inte tog det
så lång tidsom det brukar göra, kanske börjar få kläm
på det här nu? :D Ni får gärna säga vad ni tycker :)

Var hos pappa en sväng idag och pratade lite skit :)
Han försökte även fixa min telefon men nae, det verkar
som jag mpste lämna in den.. Får se när man har råd med det :p
Annars så ar jag faktiskt inte gjort så mycket mer än fixat designen.
Jag borde äta mn det är tråkigt att äta själv :S Aja får fixa något..
PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Tess

Designen är den snyggaste hit tills :D!<3 skit snygg!

2009-09-07 @ 16:21:26
URL: http://metrobloggen.se/Tesswedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0