Projektarbete

Tjoo!
Sitter i skolan och håller på med vårat projektarbete som då är att göra en bok om våra est sönderavlade hundraser. tyvärr så är ju Emma och Lollo inte här utan på praktik i Irland så jag får försöka jobba själv. Det är lite svårt faktiskt eftersom jag inte kan bolla idéer med oså men men jag kör på :)

Efter skolan blir det att gå hem en sväng sen ska jag sova hos Josse för mamma jobbar natt och jag orkar inte sova själv så kan istället sova hos Josse :) Får se vad som händer annars, vi ska väl inte göra så mycket typ se film och ta det lugnt tror får se vad som händer helt enkelt :) Idol blir det ju ikväll förstås!

Ne nu måste jag fortsätta, PussPuss




Schäfer
- Sverigens populäraste hundras och helt sönderavlad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0