Sista helgen innan praktiken!

Hej på er!
Idag måste jag städa mitt rum och börja packa inför praktiken . För er som inte vet så ska jag åka till Hassemans hundcenter på söndag tillsammans med Josse! Vi kommer att vara borta i 15 dagar  sträck utan internet, hur ska det gå?! Vi kommer nog klättra på väggarna, haha . Ne men det kommer nog att gå bra . Måste dock fråga mamma om jag kan få låna pengar av henne så jag kan ladda min telefon annars kan detgå illa där borta, haha!  På söndag halv 7 åker vi här ifrån norrköping, längtar faktiskt!

När mamma har vaknat så ska vi åka och handla mat till mig för vi måste ha med oss våran egen mat, hoppas bara att vi får plats med allt i den när lills frysen&kylskåpet! Tessan och jag hade världens problem men det går nog :D

Ne nu måste jag ta mig något att äta, har inte ätit något alls än så är ganska så hunrig (;
Sen blir det att städa rmmet, usch! jaja måste göras för det ser hemskt ut!
Hopas ni får en fin dag! PussPus


Bild från förra året!
Älskade den här valpen alltså!
Ville ta med gullungen hem!

Kommentarer
Postat av: Romana

Aw vilken söt hund c:

2009-09-19 @ 16:31:04
URL: http://romanaarnoldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0