Suck..

Usch.. Det känns verkligen hemskt att gå på de 2 lektionerna som är kvar nu.
Speciellt när vi bara är 3st på hästkunskapen nu för de är på praktik och resten
av klassen som inte har hästhunskap slutade nu efter lunch.. Men det är väl ett
måste att gå dit, vill ju inte ha någon frånvaro.. Har absolut ingen lust men jag måste..
Börjar halv 1 så måste gå dit snart .

Vad händer annars idag då? Jag ska väl hem efter skolan, jag skulle ha träffat pappa men
han är sjuk så vi ska se om vi inte kan ses på lördag istället så jag vet inte riktigt vad jag
ska göra hemma men det lär väl märkas. Måste fixa ett arbete i hund&katt också som jag inte
lämnat in till Maria än, men hon sa att det bara var att lämna in eftersom jag redan gjort redovisningen :)

Ne nu måte jag väl dra mig till skolan, ska bara kika in en snabbis på facebook.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0