Trött? Skämta inte..

Sitter i skolan har hästkunskap, eller jag ska ha det åt minstonne..
Jag är hur trött som helst, har ont i huvudet&har värlgens mensvärk.
Jag har vaknat flera gånger av att jag frusit i natt och av att regnet bara öste ner, jätte kul!

Josse kanske inte kommer till skolan idag och då kommer jag få vara själv, kul ..
Inte så värst roligt om jag får säga det själv men om hon inte mår bra så är det ju
klart att hon inte ska vara i skolan . Krya på dig gumman

Nae jag måstee försöka hitta fakta till mitt arbete om hästhoppning, vilket inte har gått så bra innan
så jag kan tänka mig hur det kommer att gå nu .. Hoppas ni har det bra! PussPuss


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-09-02 @ 09:25:42
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0