Blir påmind om studenten hela tiden!

Det är verkligen inte långt kvar.
Om 32 skoldagar så tar jag studenten! Klart det blir mer om man räknar alla helger och studiedagar. Kan ni fatta att om 32 skoldagar så är det min tur att skrika ''För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeeeenteeeeeeeeeen FY FAN VAD JAG ÄR BRA!'' Om 32 skoldagar är det jobba/arbetslös, antingen eller. Man har liksom inte skolans trygghet längre, du ska klara dig själv. Det skrämmer mig lite, men ändå är det spännade. Ska i kul o se hur det går, just nu längtar jag bara till den dagen som kommer vara så lycklig, min student!


Jag fick hem mina tudent trosor idag.
''Student of scandinavia 2010''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0