Räddaren i nöden

Hallå!
Långhelg på ingång! Imorn är jag ledig från skolan, även många andra eftersomdet är valborg. Det ska bli riktigt skön att få sova ut på en fredag! Dock blir det inte så mycket vila i helgen då jag har ett jätte stort prov på tisdag i djursjukvård. Inte ett dugg kul att behöva plugga som ett djur på helgen men sånt är livet..

Imorn är det ju som sagt valborg och jag vet inte hur många ggr det blev ändrade planer?! Grilla-fest-fest på ett annat ställe-ingenting. Jag trodde vi skulle få sitta och glo rakt fram men så kommer Linn som  liten ängel och säger att vi gärna fårvara med henne och henner kille+vänner. RIKTIGT snällt, hon räddade oss där! Ska bli riktigt kul,vi ska grilla, spela kubb och ha de allmänt trevligt!

Nu tror jag att jag sk se på film, det blir nog Upp.
Vet inte hur många ggr jag sett den men den är så bra! haha
Ha en fortsatt trevlig kväll! PussPuss


Tess och jag fotade varann igår, riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: angelicaa

fin bild! :)

2010-05-02 @ 22:13:02
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0