Sista dagen på lovet

Hejsan!
Sämst är jag på att blogga jag vet, men jaghar inte haft någon lust pga en viss person. Jagharinte haft lust med något men men.. Igår vardet utgång med Lina, vi hade kul men tyvärr hade Lina ögoninflammation så hon var inte på topp men vi lyckades få en trevlig kväll ändå! Träffade David ute, riktigt skoj. Jag har precis käkat frukost och ska snartta på mig lite andra kläder och städa lite innan jag gå till pappa. Får träffa lille Dizel också, eller han har vuxit som bara den! Senare ikväll så kommer Akilles hit, ska ha med honom till skolan imorn. Nae men om jag skulle ato sätta lite fart. Ha en bra dag!


Är han inte för söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0