Trevlig kväll igår

Idag vaknade jag upp hos Tess, vi glodde på vänner och käkade jätte god frukost. Seb så har jag varit en sväng hos pappa och snackat lite skit, jätte trevligt! Sen bar det vidare till stan o träffa Erik för en fika, och sen hem till mig för film. Riktigt trevlig dag idag och snart kommer Cristian hit med Akilles, ska ha nom imorgon. Jag slipper ju sova själv så det blir kanon mys! Nu ska jag fortsätta njuta av söndagen! PussPuss

Förresten det blev att dra till krogen igår, lite spontant sådär men sjukt kul!
Kvällen slutade med popcorn och cola i Tess säng, puss på den!
Tack för en jätte mysig helg gumman!







Kommentarer
Postat av: Tess

HAHAHA XD asså älska videon! Jag minns fan inte allt haha XD!

2010-05-02 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0