Ångest

Hej på er!
Mamma Ringde och väckte mig för en stund sen, hon är på väg hem ifrån Stockholm nu så hon kommer hem lagom till att jag ska till tandläkaren. Jag har sån fruktansvärd ångest! Jag hatar verkligen att gå dit. Mina vänner vet att jag är livrädd för att flyga, där kan vi snacka om panik ångest. Tandläkaren ligger snäppet under. Jag vet inte hur många gånger jag gått dit och sen vänt i dörren och gått hem. Men man måste väl passa på.. Det är sista året jag går dit gratis så det är väl bara att göra det. Jag tror bara att det är undersökning den här gången men..  Usch, någon som vill följa med och hålla mig i handen?
'
PS; Glöm inte komentera min outfit. hihi
Tack alla som redan gjort det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0