Augusti festivalen 2010

Nu är augusti festivalen slut även denna gång.
Riktigt roligt har vi haft med mycket festande och mycket skratt tillsammans med vänner.  Dock köpte jag inget på marknaden men det är sak samma, det blir ju augusti nästa år igen eller hur? ;) Ae den här helgen kommer jag sent glömma!

Rätt snygga bilder va?!

I fredags så träffade vi på den här snyggingen på stan. Han satt som vilken
människa som helst inne på olearys och drack öl. Det tog ett tag att samla
modet och be om en bild men usch så trevlig han var! Jag tycker att jag ser
lite små tjurig ut på bilden men faktum är att jag skakade i hela kroppen
och inte visste var jag skulle ta vägen. Hihi lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0