Fredag

Nu är det äntligen helg igen. Eller okej, för mig är varje dag helg eftersom jag inte har något jobb men iallafall! haha. Igår så träffade jag Linn efter jag varit hos pappa. Vi hade jätte trevligt! Vi gick till stan och fikade och lite så. Sen på kvällen så kom Robban hit och sov här.

Idag så kommer mamma och Thomas så det blir att plocka iordning lite här hemma. Det är inte så farligt stökigt som jag brukar lyckas göra det men lite måste plockas. Sen om jag orkar så ska jag ta tag i att städa mitt rum men innan det blir det dusch och sen ska jag läsa lite. Snart har jag läst ut så länge vi båda andas för 2;e gången. Jag lär nog läsa den igen för den är ju helt underbar. Hoppas att ni får en trevlig fredag! PUSS


468 dagar kvar till första delen av Breaking Dawn (så länge vi båda andas)
Herredud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0