Grät som ett barn på 3 år

Nu är jag hemma igen. Jag satt o tjöt innan dom börja med en vanlig undersökning. Sköterskan jag hade var jätte snäll och lugnade mig så allting gick som smort tillslut. Jag ska tillbaka i oktober och ta bort en lagning och sätta dit en ny. I 50 min ska jag ligga där. USCH! Jaja inget att stressa upp sig för nu. någon mer än jag som är rädd för tandläkaren?

Nu ska jag bara vänta på att mor kommer hem. Hon skulle till Media Markt och köpa remember me. Så det blir nog att se den med henne! Älskar filmen och det kommer nog hon också göra. Nae nu ska jag trösta iag själv med ett glas cola. Bra där när man precis varit hos tandläkaren, huhu.
Jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0