Sååå glad!

Hej!
Intervjun gick jätte bra! Han var hur trevlig som helst. Det var nästan som att snacka med en kompis. Vi skrattade massor och det var en riktigt rolig intervju! Jag fick berätta om mig själv och mina intressen. Jag fick säga mina positiva och negativa sidor, beskriva mig själv med 3 ord. Berätta vilka jobb jag sökt, osv. Han berättade också om jobbet och det verkade lika intressant som när jag hörde om det första gången. Nu ska jag bara sitta spänt och vänta tills de ringer och ger mig svar nästa vecka. Pirrigt!

Vi pratade även om min flygrädsla, hundar, foto och när jag gick i musikklass.
Som sagt riktigt rolig intervju!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får du jobbet bered dig på att få hantera arga kunder varje dag, haha. jag jobbar själv i kundtjänsten fast för tele2..

2010-08-27 @ 13:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0