Söndag

Hallå! Jag vaknade för en timme sen ungefär. Haha vet ni vad jag drömde? Jag drömde att Tess, jag och Lina var i Stockholm och festade med Alexandra/Kissie! Vi hade riktigt roligt i drömmen och jag sa till och med ''Jag tror att man får förutfattade meningar om dig när man läser din blogg, du är ju hur mysig som helst!" Och jag tror faktiskt att det är så. Alexandra är nog en riktigt härlig tjej.

Vad händer idag då? Ingen aning. jag funderar på om jag ska dra ut o springa en sväng som jag gjorde igår? Jag har ju ändå inget annat för mig. Sen får jag väl se vad dagen bjuder på.

Jag inte sluta lyssna alltså, love it!

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha fan vad häftig dröm XD!! Förut drömde du om Kenza och nu Kissie.

2010-08-29 @ 17:53:06
URL: http://metrobloggen.se/TessW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0