Tillbaka från ullared

Jag har haft riktigt kul!
Jag hittade faktiskt massvis med grejer och jag tackar min mor högt!
(ursäkta de dåliga bilderna men jag orkade inte, haha)
-Halsduk, jätte mysig
-Väska
-Mascara, ögonskuggor
liten sminkväska, penna till
ögonskuggorna och sminkbortagnings
servetter
-2 midjeskärp

-Tamponger, hårfärg, toffsar
-Trosor, strumpor


-2 baslinnen
-Magtröja (mycket snyggare på)

-2 tröjor

-Kofta
-Leggings(Ser konstiga ut men är snygga)

Ni får leva med de dåliga bilderna men nu har ni iallafall fått se vad jag köpte i ullared. Nu ska jag ta en dusch innan Robban kommer. PUSS

Kommentarer
Postat av: FOTBOLLSFRUAR

Åh, hur mycket kostade väskan, leggingsen, maskaran och bältena? Ska nämligen kanske dit i helgen :)

2010-08-24 @ 21:18:23
URL: http://mrsbeleza.blogg.se/fotbollsfruar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0