Trött

Ligger och kollar på tv.
Jag har varit nära på att somna flera ggr, haha. Det skulle inte förvåna mig om jag ligger och sover snart. Vet inte varför jag är så trött? Men det är väl för att jag bar omkring på alla grejer förut. Haha jag glömde berätta en grej. När jag skulle flytta sängen förut så lossnade ett ben! Haha jag blev förbannad. Sen när jag skulle flytta byrån å gick alla lådor sönder. Grannarna undrade nog vad jag höll på med för jag stod o skrek som en idiot. HAHA! Ne nu ska jag kolla på You, me and Dupree. Jag har redan sett den men den är ju riktigt bra!

Hoppas ni får en fortsatt fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

SV: Ja visst är den bra? :)

Hehe, You me and dupree är asbra också, jag älskar Owen Wilson.

2010-08-29 @ 00:38:35
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0