Vi som skulle ha så roligt igår..

Ja.. På kvällen när vi ska börja festa så börja jag frysa som en tok, alla tyckte det var jätte varmt men inte jag. Jag tog febern bara för att kolla för säkerhetsskull och då hade jag 39.5 i feber så tyvärr blev det ingen utgång för mig. Men de andra tjejerna hade kul och det blev jag glad för! :) Underkvällen så steg febern till 40 grader så idag fick jag komma till vårcentralen och jag har halsfluss.. KUL! nae.. Ja har så sjukt ont i halsen och är helt loj i huvudet för febern.. Jaja, det är bara att stå ut och käka penicillin i 10 dagar. Grattis till mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dig! När man väl börjar käka penicillinet så brukar man ju känna sig piggare ganska fort iallafall som tur är, men är ju inte det roligaste att käka det i 10 dagar :/

2010-08-01 @ 22:43:18
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0