Videor jag alltid glider in på när jag är inne på youtube

Måns Zelmerlöw - Hope and glory


Peter Johansson - Så ska det låta


Peter Joansson - Klipp från musikalen We Will Rock You

Vill bara se musikalen ännu mer när jag ser det här klippet. 
Lätt den bästa musikalen jag sett.



Peter Johansson&Matilda Hansson - Rörs jag av kärleken


Miley Cyrus - The climb
En låt jag aldrig kommer tröttna på. En bit av låten har jag förhoppningsvis som tatuering snart.


Mley Cyrus&Billy ray Cyrus - Butterfly fly away


Ashley Tisdale - What if


Danny Jones - Not alone

Här är bara några av de videor jag brukar kolla. Även om jag ska kolla på något helt annat så slutar det alltid med dessa+några andra. Har ni någnra speciella videor ni kollar när ni är inne på youtube?

Kommentarer
Postat av: Wararat

svar tack tack :) jag mår bra hihi

2010-08-30 @ 21:02:36
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0