12;e december

Det är trejde advent idag hörrni. Sjukt vad tiden går fort eller hur?
Vad har jag gjort idag då? Linn åkte hem vid 11, jag somnade som en gris när hon åkt för jag har inte sovit så bra i natt. Vaknar flera ggr och ja. Så jag gick inte upp förns 2 idag, skönt var det. Dock är jag fortfarande jätte trött men för att jag sovit för länge antagligen men men.
Vid 4 så åkte jag till pappa, käkade mat, pratade och hade Allmänt trevligt. Cristian kom dit en sväng också, han hade sötungen Wilma med sig. Hon är så mysig! Stolt faster, javisst.

Kom nyss hem och ska snart ta en dusch. Då kanske jag blir lite piggare. Hoppas att ni haft en mysig 3;e advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0