21 december

Hej på er!
Dålig jag är på att blogga känner jag.
Jag vet faktiskt inte varför jag inte bloggat, det har bara inte blivit av helt enkelt. Jag hoppas iallafall att allt är bra med mina fina läsare! Själv mår jag prima efter maginfluensan. Jag är riktigt glad över att den försvann så pass fort som den gjorde. Dock åkte stackars mamma och A. på den också. Elaka Elin som sprider en massa bakterier, haha.

Annars då? Snart är det jul hörrni. Bara jag som tycker att det gått så ofantligt fort? Jag som inte ens har hälften av mina julklappar klara. Det blir att springa på stan på torsdag när lönen kommit. Det blir även lilljul med pappa och familjen mys mys. Älskar verkligen julen, så sjukt mysig. Det blir ju även lilla Wilmas första jul och hur mysigt är inte det?!

nu ska jag kasta ner lite grejer i en väska och sen ska jag dra mig.
Jag ska försöka bättra mig med bloggandet! Puss på er


Jul jul, strålande jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0