6;e December.

Hallå eller!
Jag har precis plockat iordning i mitt rum. Jag måste dock dammsuga men det orkar jag inte just nu. Jag hade tänkt blogga igår men inte orkade jag det. Jag kom inte hem förns vid 1 igår, gick ju en sväng till David. Vi kollde på film - Robin Hood som jag för övrigt tyckte var dålig då jag inte fattade halva filmen, vi käkade pizza och pratade allmänt om allt och lite till. Mycket trevligt!!

Jag somnade som en stock när jag kom hem, haha.
Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, har varit allmänt glad idag. Fick rycket och diskade när jag kom hem och dessutom städade rummet, inte varje dag direkt. haha.. Men det är väl bra att jag är på bra humör eller vad säger ni?
Dock blev jag bäääääldigt trött på jobbet där ett tag men, cola - älskade cola. Tackar Gud för att cola finns! Haha. Jag hade medlyssning idag med (vilket innebär att ett hadläggarstöd sitter bredvid och iaktar minsta lilla rörelse) okej så hemskt är det inte men jag får prestationsångest. Fast det gick bra, som tur var. Har som sagt diskat och städat sen har jag inte gjort mycket mer, ska snart käka något. Hoppas allt är bra med mina läsare och att ni haft en bra dag!! Puss på er.


Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0