Ingen blogglust

Hallå!
Jag har ingen blogglust känner jag.
Vet inte vad jag ska skriva om riktigt och vill inte att bloggen ska bli tråkig, fast det kanske den redan är vad vet jag liksom. Jaja någon gång kommer man ju på något att skriva som nu!

Jag var på sjukan idag, skulle röntgas vilket jag var lite små¨nervös över. Det gick jätte bra och de var jätte trevliga. Dock skulle jag dricka en liter kontrast innan röntgen, en vätska som smakade absolut ingenting. Det var jätte äckligt även fast det inte smakade något. Tänk er själva att dricka en liter vätska som inte smakar något? Jätte jobbigt var det men det var bara att svälja och se glad ut ;)
Sen fick jag även kontrast i blodet. Sköterskan sa till mig att jag skulle känna mig varm i kroppen mest i halsen och jag skulle få känslan av att jag kissade på mig. Vet ni att det kändes verkligen som jag kissade på mig, helt sjukt. Jag gjorde det ju inte men det kändes verkligen som det! Sen blev det jätte varmt i halsen, lite läskigt men det försvann rätt fort. Själva röntgen var över på några minuter så det var inget att vara orolig för.

Efter dert så jobbade jag 2 timmar och sen blev det en sväng på stan med Emelie, inte så lång stund dock för mamma hämtade upp mig för att vi skulle åka till Cristian och Sofie. Jätte trevligt var det att hälsa på, fick ju träffa lilla Wilma också. Sötungen själv!! Helt underbar.
Just nu så glor jag på tv med mamma, blir en lung kväll. Imorn börjar jag sent och slutar sent men rätt skönt ändå, dock kommer jag inte tycka det imorn haha. Men jag hoppas att ni haft en trevlig dag!! Pusssssss

Titta vem vi fick med oss hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0