Jobb 14.30-21.30

Hej på er!
Just nu håller jag på att steka pannkakor som jag ska ha till lunch idag. Eller det blir väl mer middag eftersom jag jobbar kväll haha. Jag får väl se hur roligt jag har på jobbet idag eftersom jag kommer sitta helt alone då Sahra och Mathilda jobbar dag. Men det är väl bara att stå ut och längta till kvälllens slut. haha gulligt.

Jag har inte gjort så mycket, gick upp för en timme sen och så har jag bara gjort mig iordning och nu gör jag som sagt mat. Jag ska försöka åka lite tidigare till jobbet så ska jag springa in på stan och köpa en hudlotion för min är slut. Sen måste jag köpa cola också för att orka med kvällen, haha.

Nu ska jag se till så att mina pannkakor inte bräns. Ha en trevlig dag/kväll! PUSSS


Så här fick jag se ut idag.

Kommentarer
Postat av: Han i öst

Måste säga att du ser väldigt bra ut idag

2010-12-09 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0