Mår äntligen bättre.

Hej på er!
Nu ska jag berätta något jätte roligt.
I onsdags kväll när jag hade slutat jobba så fick jag helt plötsligt jätte ont i magen. Verkligen jätte ont. När jag kom hem låg jag i sängen och grät i sängen för att jag hade så fruktansvärt ont i magen. Lite senare får jag springa till toan och spy.. kul va? Jag har alltså åkt på maginfluensa, jävligt kul kände jag. Så natten mellan onsdag och tordag fick jag inte sova alls utan jag var tvungen att springa upp på toa hela tiden. Likaså torsdagmorgonen. Det började bli bättre och jag kunde få sova en stund och nu har jag inte spytt sen igår. Drack avslagen cola och fick i mig 3 clementiner. Det är vad jag har ätit.
Jag sitter nu och försöker få i mig lite yogghurt. Känns skönt att jag mår bättre nu! Hatar maginfluensa, usch!

Ikväll kommer mammas kille hit och då blir det att käka gott. Hoppas ni får en trevlig fredag :) Pusss


Så här såg jag ut natten till igår, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0