Söndag

Hallå eller!
Det blev en sen kväll för mig igår. Jag lyckades hålla mig vaken under hela Hook och somnade inte förns runt 5 imornse. Dessutom kliade min tatuering som bara den så jag visste inte var jag skulle ta vängen. Sjuuuuuukt jobbigt, ni som har tatueringar vet vad jag snackar om ;D.

Med tanke på hur sent jag somnade så vaknade jag ganska så sent också, vid halv 2 ungefär. hehe.. Men jag förtjänade att sova länge, säger vi haha. Så vad händer idag då? Just nu ska jag bara ta det lugt, göra mig iordning lite kanske. Senare ska jag kanske till David? Beror på honom så vi får la se hur de blir. Nu ska jag ta och käka något. Hoppas att allt är bra med er! Pussss


random bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0