trasig dator

Hej på er!
Nu ska ni få veta varför jag intve bloggat och som rubriken säger. Min dator har gått sönder.. Jätte roligt sådär på julaftons eftermiddagen, datorn hängde sig - jag stängde av den - den startar inte som den ska. YEEEY!! Jag köpte liksom en ny dator för att min gamla skulle rasa sönder när som och nu har den nya gått sönder? Kanon..! Om inte min man kan fixa den så måste jag lämna in den och allt, verkligen ALLT i datorn kommer försvinna.. Ni anar inte hur mycket det finns i min dator.. Mestadels bilder och en del har jag på skiva men långt ifrån alla. Usch jag kommer nog gråta om jag måste lämna in den. Kanske låter töntigt men tex ALLA bilder som jag tagit med min systemkamera kommer att försvinna och hur kul är det? men det är väl inget att göra åt om inte A. kan fixa den förstås men det återstår ju o se!

Vad händer idag då? Jo jag är hemma pga av personliga skäl, kan prata om det här på bloggen när allting är över - 11 dagar kvar! Galet vad tiden går fort. Men nu vet ni iallafall varför bloggen går så segt som den gör. Jag kommer blogga när jag får chansen till det så ge inte upp! haha. Hoppas allt är bra med mina trogna läsare! PUSSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman! Ta och köp dig en extern hårddisk. Det har jag, där lägger jag in alla bilder jag tar med min systemkamera. Då vet jag att de finns kvar ifall datorn skulle ge med sig :) Hoppas du har haft et bra nyår gumman <3 :)

2011-01-01 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0