Att vara sjuk suger..

Igår blev jag hemskickad från praktiken vid 3 för Jenny tyckte inte jag sklle vara kvar så som jag mådde och idag har jag vrit hemma med 38 grades feber, täppt näsa och ögon som rinner. Och som grädden på moset har jag lock för båda öronen, tummen upp!

Jag har inte gjort annat än att halvsova idag. Jag har lknappt orkat sätta mig vid datorn men nu sitter jag iaf här. Tog en panodil förut och den har börjat verka så jag känner mig piggare, för en stund iaf.

Mamma var jätte gullig och köpte godis och cola åt mig innan hon åkte till Thomas, hon köpte även multivitanindryck åt mig. Jag har världens bästa mamma så de så! Jag ska väl ligga i sängen hela kvällen, tråkigt att vara själv bara men jag är nog inte så rolig att umgås med heller men men .. Alltid trevligt med sällskap.

Jag måste se till o bli frisk till imorn. Linn fyller ju 18 och vi skulle ha så otroligt roligt och så blir jag sjuk?! Det är ju lagom schysst.. Har sett frm emot att fira henne ju.. Men jag ska träffa henne ett tag imorn iaf vare sig jag kan stå upp eller inte! haha okej kan jag inte stå så blir det nog lite jobbigt.

Ne, nu ska jag hälla upp ett glad cola och lägga mig i sängen igen.
Hoppas att ni ärfriskar än vad jag är. PUSS

Har man rätt att sakna något som man lovat att glömma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har du lovat att glömma?

2010-02-12 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0