Calle Kristiansson på Otten!

Hej på er!
Igår var det en riktigt rolig dag. Sista dagen på praktiken, inte så roligt kanske. Jag vill hellere vara där än o gå i skolan. Jag har trivts så sjukt bra! Efter praktiken så åkte jag iaf hem och fixade mig lite sen vid 7 var jag nere påOtten och mötte Tessan. Vi träffade alla dom andra som skulle gå och han som höll it. Vi tränade och festade tillsammans. Det var riktigt roligt måste jag säga! Jätte roligt att festa tillsammans med Tessa då det var för länge sen vi träffades hon och jag. Sen när vi drog ut från rummet där vi satt så träffade jag Jimmy min kusin som jag inte träffat på jätte länge. Hur kul som helst att träffa honom! Sen träffade jag också Jimmie, Lina, Jessica, Tess, Michael och Gonzalo! Kul att få träffa alla! Hela högen gjorde kvällenn minnesvärd.

Vid halv 1 körde visningen igång och det var så jäkla kul!! Jag skulle lätt göra om det igen! Vi ger ett STORT Grattis till Tessan som gick vidare till finalen, som jag sa hela tiden ;) haha. Grattis gumman! Åh det var så roligt!

Efter allting dansade vi och hade kul tillsammans tills jag fick ont i huvudet. Jäääääte kul! inte.. Men innan jag drog fick jag veta att ingen mindre än Calle Kristiansson satt inne på otten! Jag var tvungen o gå fram till honom hur grym han är och han tackade så hjärtligt. Lite småkul att man skulle träffa på honom här i norrköping, inte varje dag! Efter en stund tog jag iaf med mig min huvudvärk hem och fick också då veta att jag hade feber.. Men jag hoppas att mina vänner hade lika roligt som jag! Puss på er!!

Nu ska jag ta något gott att äta sen ska jag lägga mig och se på tv som jag gjort hela dagen! Puss&Kram

Jag igår;


Tack för att du följde mig hem.
Du vet, minnen sitter alltid fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0