Flashback, Linköping

Hallå!
Jag är sämst på att blogga jag vet.. Men nu har jag börjat min prakitk i Linköping (började igår) och jag slutar vid 6 så jag är inte hemma förns runt sju halv åtta så jag kommer nog inte blogga så mycket. Men jag gör så gott jag kan ;)

Som sagt så har jag börjat min praktik på en djurklinik i Linköping, Djurdoktorn heter det. Jag trivs jätte bra måste jag säga! Får göra mycket, vara med på operationer osv. Skulle verkligen kunna tänka mig att vara djursjukvårdare, verkar superkul! Idag fick jag vara med när de opererade 3 hundar, man lär sig sjukt mycket av att vara med och kolla. Jag tycker inte ens det är äckligt på något sätt, mår inte alls dåligt när jag är med vilket är jätteskönt. Jag tror det kommer bli 3 jätte bra veckor OM tågen och spårvagnarna börjar gå som dom ska!

Idag när jag skulle åka hem så slutade tåget att fungera i kimstad så där blv vi sittandes i 40 min. Jag kom hem en timme senare änvad jag skulle ha gjort. Fattar inte varför tågen lägger av, det är ju lixom inte första gången som det är snö? Jaja, får hålla tummarna på att det blir bättre.

Ja vad ska man mer säga då?
Jag är en härlig skit, jag gör så gott jag kan och det räcker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0