GRATTIS LINN 18 ÅR!!

Hej på er!
Vet ni? Jag känner mig såååå mycket piggare ochd et är sjukt skönt! Jag orkarmycket mer och känner mig inte alls lika hängig som jag gjort. Helt underbart om ni frågar mig! Jag ska snart äta frukost även fast jag varit vaken ett tag så har jag inte käkat något än men jag böjar känna hur magen kurrar ;)

Efter jag käkat ska jag packa grekjer som ska med till Linn, alltså vad jag ska ha på mig ikväll. Jag bestämde mig igå att jag nog fan ska klara av o vara med på festen, fast det blir lugnt för mig. Men vi kommer nog ha riktigt roligt ändå! Det är ju inte varje dag man fyller 18 så vi ska göra den här kvällen minnesvärd för Linn!!

Jag vill ta med mig mi systemkamera men jag vet inte riktigt om jag vågar så jag skiter i det. Det får bli filmer med mobilen istället trör jag. Jag vågar inte riskera att kameran går sönder! Ae nu kallar frukosten på mig! Puss på er


STORT GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0