He's just not that into you

Har precis kollat på en skitbra film, visserligen har jag kollat på många filmer bara på några dagar nu men måste bara berätta om den här. Som ni kanske förstår så heter den he's just not that into you och den handlar om olika personer och deras kärleksliv. En är besatt, en har varit tillsammans med en kille i 7 år och han vill inte gifta sig sen är den en kille som är gift men är otrogen.

Hon Gigi som är smått 'besatt'' när det gäller att killar ska höra av sig till henne efter de varit på date träffar en kille Alex som berättar varför, och hur killar beter sig när de är intresserade/inte intresserade. Han berättar också vissa saker som tjejer gör och inbillar sig efter dater osv. Det är riktikgt jäkla kul för det mesta stämmer! Jag menarom en kille är intresserad SÅ HÖR HAN AV SIG! Varför har man så svårt att fatta? Skitrolig film, helt klart värd att se!

Förutom en riktigt bra film så bli jag alltid smått deprimerad när jag ser bra käleksfilmer. Att hitta den är kärleken som kommer hålla livet ut tillsammans med en kille som är sååååå snygg som dom allid är i filmer. Var är ni pojkar? Vem vill inte ha den där hollywood-snyga killen hemma som bara är ens egna? Är glad för alla som hittat sin hollywood-kille. Jag vänntar fortfarande på min.








Ja vad säger man? Mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0