Inte varje dag jag ser på fotboll

Hallå!
Jag har (tro det eller ej) varit och kollat på fotboll med Sofie!
Det var faktiskt riktigt kul, roligare än o glo på tv ;) haha. Vi var där och hejade på de olika lagen som körde. Jag träffade även David som var där. Pratade lite med honom, trevligt. Fick även syn på Timmy så hälsade på honom.

Efter ett tag så åkte Sofie och jag till donken o käkade sen satt vi där och diskuterade film! Jätte kul, vi bestämde att vi skulle se ett par riktiga ''gråtar filmer'' någon dag, ska bli kul! Annars så har jag faktiskt inte gjort så mycket. Hoppas alla har/kommer få en trevlig söndag! PussPuss

Jag just nu;



Just nu strömmar denna låt ut från mina högtalare på riktigt hög volym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0