Modevisning på otten..

Och jag ska vara med!
På fredag kl 22.00 är det modevisning på Otten här i norrköping. En tävling mellan olika skolor ''Mr and Miss gymnasium 2010'' och på fredag står det mellan Kungsgård och Himmelstalund! Jag blev jätte förvånad när Tesan frågade om jag ville ställa upp sjukt kulska det bli! Vi kommer ha 2 outfits med kläder från bik bok och en egen som ska representera vem man är så ska jag ha mjukisbyxor eller? haha, skule vara lite kul! Martin som håller i det ringde mig precis och förklarade hur det kommer gå till allt och så. Det låter verkligen jätte roligt! Tessan och jag ska till bik bok morn och prova ut läder som vi ska ha oså. Snacka om att jag ser fram emot det! Det skulle vara lite förfest oså innan oså, skitskoj verkligen!

Tack Tessan för att du frågade!


Kom o titta vetja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0