Riktigt trevlig dag

Go'kväll!
Jag ska snart lägga mig i sängen och glo på film men först  tänkte jag berätta om min trevliga dag! Det började med att jag sov ut ordentligt, vaknade nämligen inte förns runt halv 1. Hur skönt som helst måste jag säga. Sen gick jag upp och fixade mig lite och sen hämtade Dennis mig. Det var riktigt länge sen vi träffades så vi hade massor att prata om och sånt är alltid trevligt! Vi åkte en sväng till maxi och glodde runt i affärer, kul. Dock hittar jag alltid massor jag vill ha men svårt att köpa något utan pengar, haha. Efter ett tag så åkte vi hem till mig och satt o snacka ett tag, skönt o ta igen allt man missat hos varandra. Vi var ju riktigt bra vänner än gång i tiden, tråkigt att man ska glida ifrån varann.

Senare så träffade jag Lina och jag gick en trappa upp och har varit hos henne tills nu. Vi har kollar på vampire diaries, love it! Lääängtar tills man får se mer avsnitt. Vi såg till avsnitt 7 tror jag så får vänta ett tag tills nästa kommer men det gör inget man måste ju ha något att längta efter ;) Vi har skrattat, pratat och haft allmänt trevligt. Vi drog ut en sväng föut och jag häll på att frysa benen av mig! Det är så sjukt kallt ute.. Jag tycker att snön kan börja töa nart för annars blir vi väl aldrig av med den, hah.

Jag har iaf haft en rikgtig fin söndag, fått träffa 2 bra vänner och sånt älskar jag! Älskar mina vänner. Hoppas att ni haft en trevlig söndag för det tycker jag att alla ska ha, många fina dagar här i livet :) Nu ska jag lägga mig och se på A cinderella story och dregla lite över Chad Michael Murray, mums. Puss o kram på er!



Dagens bästa
''Pappa kan du inte ta o åka till en mataffär och köpa lite äplen?!'' Haha ni skulle varit där


Kommentarer
Postat av: Erik von Schönenberg

Jadu, A cinderella story är faktiskt bra för att vara en typisk tjejfilm :p Hoppas allt är bra med dig elin, längesen man hörde något från dig.. Ta hand om dig. Erik

2010-02-22 @ 12:13:32
URL: http://elky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0