Trevlig kväll/natt

Hej!
Igår kväll så kom Lina ner till ig o ville hitta på något så lite senare kom Martin och Martin o höll oss sällskap. Vi kolade på film, det blev just my luck&It's a boy girl thing. Båda filmerna är jätte bra men jag måste säga att Just my luck är den bästa av dom men båa är helt klart värda att se!

Dock hade jag jätte ont i huvudet hela kvällen men det var för att jag hade feber märkte jag sen, jätte kul! Jag mår lite bättre idag me känner mig hängig och har ont i halsen. Sen fick man vakna av att Martin låg o snarka, TACK! haha, Lina o Martin hade flttat ut i vardagsrummet men när jag somnade så låg alla 4 i sängen men så var det inte när jag vaknade haha. Kul kväll iaf :)

Ikväll blir det att ta det lugnt framför Tv;n o melodifestivalen.
Jag skulle ha åkt till Nyköping men känner inte att jag mpr tillräckligt bra för de. Jag är jätte hängig och halsen värker, ingen feber nu eler så men mår ändå inte bra så jag vill vara emma och ta det lugnt. Ha en trevlig lördag alla!




Like the good old days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0