Trött

Hej på er, hoppas allt är bra!
Själv är jag hur trött och segom helst efter igår men gud så kul vi hade!
Vi dansade loss hela natten fram till 3 och mina fötter gör ont och jag har även jätte ont i ryggen. Vet inte varför dock men oppas att det går över snart. Tack för en jätte fin kväll igår tjejer!

Idag har jag inte gjort alls mycket. Jag sov till halv 2 sköööönt eftersom jag inte somnade förns vid 4 någon gång. Sen har jag bara tagit det lugnt. Jag träffade Madde förut så Akilles och Tex skulle få leka då jag är hundvakt åt Akilles. Nu ska jag glo på melodifestivalen med mamma. Ha en trevlig kväll! PUSSS


Här har ni en rätt bra bild på mitt hår då man kan se alla nyanser.
Är det inte snyggt?! I l o v e it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint fint!!

2010-02-28 @ 11:21:48
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0