Andra dagen i skolan

Hej hej!
Usch så segt det är att gå i skolan, tycker inte om det för 5öre.. Eller okej, jag får ju umgås emd mina vönner varje dag, det är det enda potitiva med det :) Idag så fick vi veta att C15 som vi skulle få ta (Det är ett sertifikat som innebär att man får ge injektioner och hantera sövda djur osv) inte kommer fylla någon funktion för oss längre. Visserligen får vi ge injektioner oså men hela tiden under uppsyn och för att få det 'riktikga måste man gå en utbildning i skara. Jätte roigt att få veta att man går en utbildning i onödan typ? Känns ju inte riktigt som att det är värt det.. Meeen det är bara den här terminen kvar SEN tar jag studenten!

Jag slutade vid 4 idag så jag kom hem runt halv 5.. Har legat i soffan sen dess och tagit det lugnt för jag har haft världens huvudvärk, men den börjar släppa nu faktiskt jätte skönt! Dock måste jag sätta igång o göra slutrapporten till vårat projekt som skulle varit inlämnad igår och jag har inte ens gjort den, bra Elin!

Bäst att sätta fart, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0