Avatar=Pocahontas?!

Någon mer än jag som reagerat på det här?
Jag vill fortfarande se filmen för den verkar bra men jag tycker det är lite komiskt att ta så mycket från en disneyklassiker och göra en ny film me i stort sätt samma historia? Jag hoppas fortfarnde att filmen är bra för jag har höga förväntingar på den!


Kolla bara bilden, hur lika är dom inte varandra?

Här kommer bevisen på att de förnyat Pocahontas till Avatar:

Vad tycker ni? Hiss eller diss?
Någon som sett filmen som INTE tycker den är bra? För jag vill gärna se den

KÄLLA

Kommentarer
Postat av: Tess

Fast de är typ inte ett dugg lika när man sett båda filmerna. tycker inte jag i alla fall :S.

2010-01-09 @ 21:06:35
Postat av: Tess

Och filmen är väldigt bra ;)

2010-01-09 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0