?

Jag vill skriva men jag vet inte vad..
har försökt hela dagen att få fram ord

Hur kan det vara så svårt att få fram saker man vill säga? Hur kan man få svårt att prata? Är det någon som någon gång sagt att livet är lätt? Den hade jävligt fel i så fall.. Man måste lyckas ta sig igenom saker som man bara vill vara utan.. Jag vet att jag klarar mig, jag kommer göra det. men det kommer ta tid.. För lång tid.

''Everybodys hungry heart''


Vad ska jag säga? jag vet inte! fucking shout it out loud. JAG VILL STÄLLA MIG OCH SKRIKA.
Okej, det här gick ju bra..

I guess i'm just a sucker for love.
Say tht you miss me? Ae jag vill inte hörat.. Blir bara jobbigt.

Give me something to belive in?

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kommer klara det gumman :)

2010-01-08 @ 00:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0