Drömmar

Jag undrar hur mycket man kan drömma på en natt egentligen. Jag har drömt hur mycket som helst i natt, i alla fall mycket mer än vad jag brukar göra!

Först så drömde jag a jag träffade David sen helt plötsligt såg jag Erik Grönwall på en konsert och han tog upp mig på scenen och kramad mig. Snacka om att jag var överlycklig! Sen helt plötsligt gick jag Erik och Calle på en väg ch diskuterade musik, sen var jag med David igen. Weird?

Jag drömde även att jag mamma och Thomas åkte till Jönköping för att köpa en systemkamera åt mig, en Nikon D60 men när vi km hem märkde vi att det var en D50 och det strulade massor!

Sen drömde jag också att hunden som pappa ska köpa var till mig! Gulligaste namnet fick han, tänker inte säga det dock ;) Ska fråga pappa om dom inte kan döpa honom till det om de int redan har ett namn till plutten annars så ska jag döpa min framtida hund till det! Ge mig en hund!!

Käppa drömmar man kan ha va? ;) haha, ge mig en hund och Erik Grönwall i ett paket nästa vecka på min födelsedag! Haha det skulle vara något. Idag så ska jag täffa pappa på stan, vi ska ta en fika och prata lite. Man kan ju hoppas att han frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent, jag har en hel lista med grejer. Haha jag ska alltid önska mig så mycket.. Sen måste jag försöka plugga lite, har en grej som ska vara inne imorn och en som jag skulle ha gjor i fredags, ups.. Jaja bättre sent än aldrig!

Nu måste jag börja fixa mig och hoppa in en dusch. PussPuss!


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0