En dag med Tess

Hej&hå!
Tänkte berätta om min lilla dag :) Jag sov hos Tess igår så det började med att jag vaknade upp hos henne och vi begav oss till skolan . Rätt så slappt faktiskt för på djursjukvården gick viara igenom hur man söver ett djur, sen på engelskan kollade vi på film och gjorde lite uppgifter och sen var den dagen slut! Sååå skönt o sluta efter lunch och det gör jag imorn med ;) Uuuuunderbart.

Sen drog jag och Tess till en affär och kollade på balklänningar och vet ni? Jag har föreställt mig hur jag vill att min balklänning ska se ut och jag hittade EXAKT en sån. Bara att den hade en annan fär men sjukt fin! Dock har jag inte råd att köpa den.. Men men . Sen åkte vi hem till Tess och ja, vi somnade haha, men det var as skönt den åkte vi hem till mig :) Här har vi mest pluggat, käkat o badat . Härligt härligt. Blir att plugga resten av kvällen, kanske en film sen vem vet.

Nu blir det plugg!
IMORN FÅR JAG MIN KAMERA!!!!


Akilles pojken är puss på honom

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, då kan vi bli riktiga fotokompisar ;)

Åka runt i bilen och hitta massa fina ställen att fota på ;) haha!

2010-01-29 @ 13:08:43
URL: http://www.metrobloggen.se/emelieelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0