Fredag

Hallå där!
Hoppas allt är bra, själv går det upp och ner konstant hela tiden men det är väl bara att lära sig leva med det. Idag slutade jag tidigt, jätte skönt! Vet ni vad jag gjorde? Jo jag gick hem o sov ;) haha! Sällan jag gör det när jag slutar tidigt, men nu är det ju helg så nu spelar det inte så stor roll!  Ikväll blir det att vara hemma helt alone med Akilles. Vill någon ses så är det bara att slå en pling!

Annars då? Imorn efter 2 någon gång ska jag bli firad av pappa och gänget. Jag kommer även få tträffa underbaringen där hemma, lille bebisen! Jag vet inte om dom bestämt namn på honom än det lär jag märka imorn :) Sen på kvällen blir det bowling med Sofie, trevligt trevligt!

Nu ska jag gå o steka pannkakor! Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0