Hos Josse

Hallu, sitter hemma hos Josse.
Har varit här ett tag och nu ligger lilla Josse o sover, gull.

Vi har inte gjort så mycket mest skrattat. Jag ska sova här i natt så mamma kommer med grejer till mig sen, snäll mamma va? Mm ja vet :) Josse ligger o tuggar, undra om hon äter något  drömmen kanske?`Spännande, får fråga henne sen ;)

Hur var första skoldagen varit då? SEG! Kan man säga annat? Att behöva sitta o konsentrera sig är inte riktigt min grej.. Usch nej, lyssnade knappt på lektionen. Men tur hade vi som fick sluta efter lunch, hur skönt som helst! Vi ska nog bara ta det lugnt ikväll vad jag vet. Josse ska iväg o handla sen, annars händer det nog inte så mycket. Hur har er dag varit hitills? Någon mer som hade sin första skoldag idag?


Kommentarer
Postat av: lindha & felicia

hejhej, har du lust att hjälpa oss med en header?:D tusen kramar / lindha

2010-01-13 @ 20:13:01
URL: http://likesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0