Klar!

SÅÅÅÅÅÅ!
Nu är slutrapporten klar, ska bara skriva ut den i skolan imorn så behöver jag inte ha den hängandes över mig! Jag bärjar faktiskt bli lite hungrig - igen.. Jag åt 2 mackor för inte så länge sen men jag ska nog ta mig något innan jag går o lägger mig för det ör vad jag sk göra nu! Eller jag ska lägga mig och se film, Bolt bilr det idag har fullt med hundar i huvudet så varför inte se en film om en hunt? Visst den är tecknad but i love it!

Vill ni veta något kul? MIN PAPPA SKA SKAFFA HUND! En liten Schäfer bebis, en hane igen. Han är så söt! Dock har inte fått ett namn än men det kommer väl när han är hemma hos dom sen. Nästa vecka får dom ta hem plutten ooooh jag är så avundsjuk. Men jag kommer ju få träffa tussen.

Ae nu säger min rygg att jag ska lägga mig ner så det får bli så ;)
Hoppas alla haft en trevlig jag! Puss o kram på er


Visst är han söt? Jag sa ju det! Lille bebisen <3

Kommentarer
Postat av: magda

Jag har inte sett Bolt än, är den bra? :)

2010-01-12 @ 23:04:59
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0